کتاب نشانه های کهن در گنج یابی و علامت گنج
یادگیری و پیشرفت
:::::::::::::::: ::::::::::::::::
دیجیتال مارکتینگ
:::::::::::::::: ::::::::::::::::
رشد کسب‌وکار
:::::::::::::::: ::::::::::::::::
صنعت آموزش


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 1 اسفند 1397
بازدید : 420
نویسنده : کیا فایل

کتاب نشانه های کهن  در گنج یابی و علامت گنج

کتاب نشانه های کهن در گنج یابی و علامت گنج

 

خرید و دانلود کتاب ارزشمند نشانه های کهن در گنج یابی ، دفینه یابی ، علامت گنج و رمزیابی گنج ها

 

با عرض سلام و درود خدمت کاربران گرامی سایت karbordyfile.4kia.ir تیم گنج یابی و باستان شناسی گنج  امروز برای شما کتاب ارزشمند نشانه های کهن در گنج یابی و علامت گنج را آماده کرده است

 

 

 

نام کتاب: نشانه های کهن در گنج یابی و دفینه یابی 

نوع فایل: pdf و به صورت تایپی

  

نقشه ها و نشانه ی دفینه ها و گنج ها،علامت گنج ،همگی کلماتی هستند که نیازمند هزاران کتاب برای توضیح مفاهیمشان می باشند ولی ما تنها به تعدادی اندکی از این کتاب های با ارزش که گذشتگان در مورد نقشه ها و نشانه های گنج یابی برای ما بجا گذاشته اند دسترسی داریم 

آیا این علائم و نشانه های گنج یابی واقعیت دارند ؟! 

آنچه مسلم است نقشه ها و نشانه هایی که انسان را به سوی گنج ها و دفینه های پنهان شده می کشاند واقعیت هایی هستند غیر قابل انکار همه این نشانه ها و علامت گنجی که بر روی سنگ ها و فلزات و صخره ها و دیوارها کشیده شده اند وسایلی می باشند که گذشتگان از آنها برای حفاظت از اموال و دارایی های خویش در برابر گنج ها و سرقت ها بهره برده اند .  

گذشتگان دارایی های خود را دفن می کرده اند و علامت ها و نشانه هایی را برای رسیدن به آنها در درو دیوار و صخره ها می کشیدند در بسیاری از مواقع صاحبان دفینه ها می مردند و آن دفینه و گنج ها تا به امروز در آن مکان مخفی شده قرار دارند .  

از این رو در کتاب نشانه های کهن ما هر آنچه در توانمان بوده برای دست یابی به علامت گنج و دفینه یابی بکار برده ایم تا مجموعه ای از تحقیقات و بررسی هایی را که ما را به درک و فهم کلی از علم اشارات و رموز می رساند جمع کنیم ولی این موضوع روشن است که کتاب نشانه های کهن نقطه شروع شما برای دستیابی به نشانه های گنج و دفینه می باشد . 

کاربران گرامی به این نکته توجه کنید که با مطالعه و آموختن رموز و نشانه ها و علامت گنج و با تفکر صحیح افراد زیادی بوده اند که به گنج ها و دفینه ها دست پیدا کرده اند حال نوبت شماست.

  

پس فرصت را از دست ندهید و کتاب ارزشمند نشانه های کهن در گنج یابی و علامت گنج را تنها با قیمت 5000 تومان خریداری و بلافاصله از طریق پشتیبانی آن را دانلود نمایید 

 





:: موضوعات مرتبط: علوم انسانی , باستان شناسی , ,
:: برچسب‌ها: کتاب ارزشمند نشانه های کهن , گنج یابی و علامت گنج , دفینه یابی , رمزیابی گنج ها ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








فروشگاه فایل کیا؛ منبع جامع انواع فایل... چنانچه فایل مد نظرشما در بین فایل های بارگذاری شده در سایت موجود نبود،می توانید از طریق دایرکت پیج اینستاگرام@kiyafile.ir سفارش دهید.

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان منبع جامع انواع فایل و آدرس kiyafile.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.











RSS

Powered By
loxblog.Com
مدیر سبز، آموزش بازاریابی

TOOLS BLOG

TOOLS BLOG